Практичний психолог ЗДО №454
Отримати психологічну підтримку також Ви можете за телефоном 0930284965 (viber)
Для участі у відеоконсультації напишіть своє ім'я та номер мобільного телефону на електронну адресу
Консультація є безкоштовною та конфіденційною!
Телефони довіри:
Отримати консультацію, пораду кваліфікованих спеціалістів можна за такими телефонами:
1. "Довіра", тел.771-84-57, з 11.00-18.00
2. "Від серця до серця", тел.62-50-22, з 18.00-6.00
3. "Обласна соціальна служба", 715-64-15, цілодобово
4."Всеукраїнська дитяча лінія", 8-800-500-21-80, з 15.00-20.00
Національна дитяча "гаряча лінія" 0800500225 або 116 111 (київстар та лайф), анонімно та безкошктовно. Консультування по будням з 12.00 до 20.00 годин та в суботу з 12.00 до 16.00 годин.
Діяльність Національних ліній:
- «Гаряча лінія» з питань протидії булінгу працює за номером 116 000. Батьки та члени родини мають можливість отримати консультації щодо ознак насилля по відношенню до їх дитини і рекомендації, що робити в такій ситуації.
- Консультації для дітей та дорослих, чиї запити стосуються дітей, здійснює Національна дитяча «гаряча лінія» за безкоштовним номером 0-800-500-225 та коротким безкоштовним номером для абонентів КиївСтар та Лайфселл – 116111.
Напрямки діяльності:
- Діагностично-дослідницька робота (вивчення рівня адаптації дитини до дитячого саду, рівня психофізичного розвитку, рівня розвитку емоційно-вольової сфери, рівня розвитку пізнавальних процесів)
- Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота (допомога в адаптації до дитячого саду, сенсорний та мовленнєвий розвиток, розвиток комунікативних навичок, емоційно-вольової сфери, пізнавальних процесів, подолання тривожності, замкненості, сором’язливості, агресивності, формування адекватної самооцінки, образу «Я»)
- Психологічна просвіта (лекції для батьків та педагогічних працівників, психолого-педагогічні семінари, доповіді, групові консультації)
- Консультування з питань та проблем дитячо-батьківських відносин, навчально-виховного процесу, а також за особистими запитами.
НОВИНИ:



РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РОЗВИТКУ
ПІЗНАВАЛЬНОГО ПОТЕНЦІАЛУ
ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Рекомендації з розвитку уваги
- Для того, щоб підвищити загальну стійкість уваги, подбайте про гігієну розумової праці, освітлення та температуру повітря, відсутність сторонніх звуків.
- Враховуйте індивідуальні особливості дітей - нервові й хворобливі діти частіше відволікаються, ніж здорові й спокійні.
- Спробуйте навчити дитину такого правила: перед тим, як щось зробити, зупинитися («замри») на 10-15 секунд. Цього часу часто виявляється достатньо для того, щоб помітно підвищити продуктивність діяльності імпульсивної дитини.
- Розвивайте довільну увагу - вчіть міркувати вголос.
- Учіть відстрочуванню дії (дитина пояснює, що буде робити перед виконанням завдання).
Рекомендації з розвитку пам'яті
- Постійно підтримуйте інтерес дитини до навколишнього світу, звертайте увагу на нові об'єкти; називайте те, що дитина сприймає, пов'язуйте сприйняте з її минулим досвідом.
- Застосовуйте ейдотехнічні методи, які дають змогу розвивати пам'ять на імена, числа, обличчя, запахи,тактильні відчуття. Особливістю цих методів є:
- якнайбільше яскравості, емоційності;
- візуалізація образів;
- деталізація образів;
- якнайменше логічності.
3. Учіть різним способам запам'ятовування, таким, як повторення, промовляння вголос, опора на вже знайоме, осмислена опора на зовнішні допоміжні засоби (картинки, слова, графічні символи, наочні моделі), смислове групування.
Рекомендації з розвитку мислення
- Учіть дитину вирішувати інтелектуальні завдання за допомогою дії, заохочуючи ініціативу, стимулюючи допитливість, намагання діяти з різноманітними предметами, бажання дізнаватись про них щось нове.
- Знайомство з навколишнім світом повинно супроводжуватись постановкою простих завдань: здогадатись (як скласти? як зібрати із частин ціле?), порівняти (більше, менше, довше, коротше і т.д.), встановити зв'язки (утеплі сніг тане, вологий пісок краще ліпиться), узагальнити.
- Застосовуйте такі стимулюючі засоби, як повторення задачі, роз'яснення умов, пояснення логіки розумової дії.
- Учіть думати самостійно, послідовно розмірковувати, робити висновки.
- Розвивайте мовлення дитини в будь-якій розумовій діяльності.
- Для підвищення швидкості реакції та гнучкості мислення перед проведенням вправ та ігор доцільно зробити інтелектуальну „розминку (актуальні запитання, які ведучий може підібрати на власний розсуд).
Рекомендації з розвитку уяви та творчих здібностей
- Докорінна зміна змісту і методів навчання, їх спеціальна орієнтація на розвиток у дітей здібностей до творчості.
- Не стримуйте ініціативу дитини і не робіть за неї те, що вона може зробити самостійно, допомагайте працювати незалежно. Не регламентуйте творчу діяльність.
- Не поспішайте з висновками про результат творчості дитини, формуйте зовнішню безпеку (позитивну оцінку діяльності).
- Частіше звертайтеся до минулого досвіду дитини. Це є необхідною передумовою успішної роботи процесів уяви.
- Поширюйте досвід створення нових образів. Чим він більший і різноманітніший, тим успішніше відбувається кожна наступна операція в роботі уяви.
- Допомагайте дитині стати «розумним авантюристом», покладатися в пізнанні на інтуїцію і ризик, найвірогідніше, саме це допоможе зробити справжнє відкриття.
РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ БАТЬКІВ ЩОДО ОПТИМІЗАЦІЇ ВЗАЄМИН З ДИТИНОЮ
|
Дізнатися більше інформації про ментальне здоров’я можна також на сторінках у соціальних мережах:
Facebook – https://www.facebook.com/howareu.program
Instagram – https://www.instagram.com/howareu_program
YouTube – https://www.youtube.com/@howareu_program
Twitter – https://twitter.com/howareuprogram Telegram – https://t.me/howareu_program TikTok – https://www.tiktok.com/@howareu_program Viber – https://invite.viber.com/?g2=AQAyHzQp