Практичний психолог ЗДО №454


Отримати психологічну підтримку також Ви можете за телефоном 0930284965 (viber)

Для участі у відеоконсультації напишіть своє ім'я та номер мобільного телефону на електронну адресу

Консультація є безкоштовною та конфіденційною!

wym-1668850682231

/Files/images/psiholog/FB_IMG_1654029003262.jpg

/Files/images/psiholog/2741-1.jpg


/Files/images/psiholog/2744-1.jpg

/Files/images/¦а¦¬TБ 2.jpg

Телефони довіри:

Отримати консультацію, пораду кваліфікованих спеціалістів можна за такими телефонами:

1. "Довіра", тел.771-84-57, з 11.00-18.00

2. "Від серця до серця", тел.62-50-22, з 18.00-6.00

3. "Обласна соціальна служба", 715-64-15, цілодобово

4."Всеукраїнська дитяча лінія", 8-800-500-21-80, з 15.00-20.00

Національна дитяча "гаряча лінія" 0800500225 або 116 111 (київстар та лайф), анонімно та безкошктовно. Консультування по будням з 12.00 до 20.00 годин та в суботу з 12.00 до 16.00 годин.

/Files/images/ndgl_116111.gif

/Files/images/psiholog/La_strada_1_3 (1).gif

/Files/images/psiholog/La_strada_2_2.gif

Діяльність Національних ліній:

- «Гаряча лінія» з питань протидії булінгу працює за номером 116 000. Батьки та члени родини мають можливість отримати консультації щодо ознак насилля по відношенню до їх дитини і рекомендації, що робити в такій ситуації.

- Консультації для дітей та дорослих, чиї запити стосуються дітей, здійснює Національна дитяча «гаряча лінія» за безкоштовним номером 0-800-500-225 та коротким безкоштовним номером для абонентів КиївСтар та Лайфселл – 116111.

/Files/images/psiholog/FB_IMG_1607063511169.jpg

/Files/images/psiholog/FB_IMG_1607063516456.jpg

/Files/images/psiholog/FB_IMG_1607063527273.jpg

Напрямки діяльності:
  • Діагностично-дослідницька робота (вивчення рівня адаптації дитини до дитячого саду, рівня психофізичного розвитку, рівня розвитку емоційно-вольової сфери, рівня розвитку пізнавальних процесів)
  • Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота (допомога в адаптації до дитячого саду, сенсорний та мовленнєвий розвиток, розвиток комунікативних навичок, емоційно-вольової сфери, пізнавальних процесів, подолання тривожності, замкненості, сором’язливості, агресивності, формування адекватної самооцінки, образу «Я»)
  • Психологічна просвіта (лекції для батьків та педагогічних працівників, психолого-педагогічні семінари, доповіді, групові консультації)
  • Консультування з питань та проблем дитячо-батьківських відносин, навчально-виховного процесу, а також за особистими запитами.

НОВИНИ:

/Files/images/psiholog/FB_IMG_1654962067020.jpg

/Files/images/psiholog/FB_IMG_1654953533583.jpg

/Files/images/psiholog/FB_IMG_1653571950769.jpg

/Files/images/psiholog/FB_IMG_1652321072604.jpg

/Files/images/psiholog/2741-1.jpg

/Files/images/psiholog/2743.jpg

/Files/images/psiholog/2742.jpg

/Files/images/psiholog/2745.jpg

/Files/images/psiholog/2744-1.jpg

/Files/images/psiholog/IMG-1596371850365.jpg

/Files/images/psiholog/IMG-1600185896995.jpg

/Files/images/psiholog/FB_IMG_1590161434845.jpg

/Files/images/psiholog/FB_IMG_1591909568866.jpg

/Files/images/psiholog/FB_IMG_1589800248437.jpg

/Files/images/psiholog/IMG-1601795433753.jpg

/Files/images/psiholog/IMG-1601994363863.jpg

/Files/images/psiholog/IMG-1600867070818.jpg

/Files/images/infografika-plach-montazhnaya-oblast-1.jpg

/Files/images/родина на карантині.jpg

/Files/images/¦а¦¬TБ 3.jpg /Files/images/¦а¦¬TБ 4.jpg


/Files/images/¦а¦¬TБ 5.jpg
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РОЗВИТКУ
ПІЗНАВАЛЬНОГО ПОТЕНЦІАЛУ
ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Рекомендації з розвитку уваги

  1. Для того, щоб підвищити загальну стійкість уваги, подбайте про гігієну розумової праці, освітлення та тем­пературу повітря, відсутність сторонніх звуків.
  2. Враховуйте індивідуальні особливості дітей - нер­вові й хворобливі діти частіше відволікаються, ніж здо­рові й спокійні.
  3. Спробуйте навчити дитину такого правила: перед тим, як щось зробити, зупинитися («замри») на 10-15 се­кунд. Цього часу часто виявляється достатньо для того, щоб помітно підвищити продуктивність діяльності імпульсивної дитини.
  4. Розвивайте довільну увагу - вчіть міркувати вголос.
  5. Учіть відстрочуванню дії (дитина пояснює, що буде робити перед виконанням завдання).

Рекомендації з розвитку пам'яті

  1. Постійно підтримуйте інтерес дитини до навколиш­нього світу, звертайте увагу на нові об'єкти; називайте те, що дитина сприймає, пов'язуйте сприйняте з її минулим досвідом.
  2. Застосовуйте ейдотехнічні методи, які дають змогу розвивати пам'ять на імена, числа, обличчя, запахи,тактильні відчуття. Особливістю цих методів є:
  • якнайбільше яскравості, емоційності;
  • візуалізація образів;
  • деталізація образів;
  • якнайменше логічності.

3. Учіть різним способам запам'ятовування, та­ким, як повторення, промовляння вголос, опора на вже знайоме, осмислена опора на зовнішні допоміжні засоби (картинки, слова, графічні символи, наочні моделі), смислове групування.

Рекомендації з розвитку мислення

  1. Учіть дитину вирішувати інтелектуальні завдання за допомогою дії, заохочуючи ініціативу, стимулюючи до­питливість, намагання діяти з різноманітними предме­тами, бажання дізнаватись про них щось нове.
  2. Знайомство з навколишнім світом повинно супро­воджуватись постановкою простих завдань: здогадатись (як скласти? як зібрати із частин ціле?), порівняти (біль­ше, менше, довше, коротше і т.д.), встановити зв'язки (утеплі сніг тане, вологий пісок краще ліпиться), узагаль­нити.
  3. Застосовуйте такі стимулюючі засоби, як повто­рення задачі, роз'яснення умов, пояснення логіки розумової дії.
  4. Учіть думати самостійно, послідовно розміркову­вати, робити висновки.
  5. Розвивайте мовлення дитини в будь-якій розумовій діяльності.
  6. Для підвищення швидкості реакції та гнучкості мислення перед проведенням вправ та ігор доцільно зробити інтелектуальну „розминку (актуальні запитан­ня, які ведучий може підібрати на власний розсуд).

Рекомендації з розвитку уяви та творчих здібностей

  1. Докорінна зміна змісту і методів навчання, їх спеціальна орієнтація на розвиток у дітей здібностей до творчості.
  2. Не стримуйте ініціативу дитини і не робіть за неї те, що вона може зробити самостійно, допомагайте пра­цювати незалежно. Не регламентуйте творчу діяльність.
  3. Не поспішайте з висновками про результат твор­чості дитини, формуйте зовнішню безпеку (позитивну оцінку діяльності).
  4. Частіше звертайтеся до минулого досвіду дитини. Це є необхідною передумовою успішної роботи процесів уяви.
  5. Поширюйте досвід створення нових образів. Чим він більший і різноманітніший, тим успішніше відбуваєть­ся кожна наступна операція в роботі уяви.
  6. Допомагайте дитині стати «розумним авантюрис­том», покладатися в пізнанні на інтуїцію і ризик, найві­рогідніше, саме це допоможе зробити справжнє відкриття.
РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ БАТЬКІВ ЩОДО ОПТИМІЗАЦІЇ ВЗАЄМИН З ДИТИНОЮ
  • Проявляйте безумовну любов та прийняття дитини в будь-якій ситуації. У жодному разі не вживайте висловлювань на кшталт « Якщо ти знову зробиш, мама і тато більше тебе не любитимуть»
  • Ніколи не обзивайте та не ображайте дитину. Можна проявляти незадоволення діє дитини, її вчинком, поведінкою, але не особистістю її в цілому.
  • Будьте чуйними до дитини. Якщо дитина просить вас погратися з нею, приділити їй увагу, а ви на той момент не можете цього зробити, не дратуйтеся через її надокучливість. Ліпше покажіть дитині, що розумієте її прохання, поясність, чому в даний момент не можете виконати його. Не варто «відкуповуватися» від дитини іграшками та подарунками, для неї набагато важливіша та потрібніша ваша безпосередня увага.
  • Говоріть із дитиною про її почуття. Дитина поступово засвоїть мову своїх почуттів, і їй буде простіше сказати вам, що вона ображена, засмучена, зла, почуває себе самотньою, а не намагається привернути вашу увагу своєю поведінкою. Єдине, чим не варто зловживати, так це впевненістю у тому, що дорослий ліпше знає, що відчуває дитина. Дорослий може лише припускати (на основі свого досвіду, спостереження за оточенням), що означає поведінка дитини. Дитина має бути активним оповідачем про свій внутрішній світ. Дорослий має лише надавати їй таку можливість та засоби для її втілення.
  • Обіймайте та цілуйте дитину. Обійми виконують надзвичайно важливі функції для дитини: прийняття, підтримки, захситу, поновлення емоційного комфорту, єдності сім’ї, фактичне підтвердження любові батьків, а також того, що батьки мають потребу в тактильних та емоційно насичених контактах із нею.
  • Поважайте сосбистість у вашій дитині. Дослухайтеся до її думки, сприймайте серйозно її почуття. Надавайте дитині достатньо свободу та незалежність, за яку дитина сама відповідатиме. Водночас покажіть їй, що за необхідності, якщо вона попросить, ви готові допомогти їй, дати слушну пораду тощо. У дитини має бути своя територія, вхід на яку дорослим дозволено лише за її згоди. Помилково вважати, що в дитини не має бути жодних секретів від батьків.
  • Не забувайте хвалити дитину. Коли дитина правильно реагує на похвалу, коли бачить, що батьки справді задоволені нею. Не варто казати слова на кшталт «хороший хлопчик» чи «хороша дівчинка». Ліпше висловлюватися так: « Мені подобається, як ти вчинив(ла)». Така похвала дає дитині змогу відчути, що вона може скласти гарне враження про себе.
  • Розмовляйте з дитиною наодинці. Якщо дитина провинилася, розмовляйте з нею про її вчинок без свідків (родичів, інших дітей тощо). Під час розмови намагайтеся не використовувати емоційних висловлювань на кшталт «Як не соромно». Будьте стриманими та виваженими.
  • Приділяйте час спільної діяльності з дитиною. Вигадайте значущий для вашої сім’ї ритуал. Наприклад, читання казки перед сном, спільний перегляд мультфільмів, участь у настольних іграх, проведення сюжетно-рольових ігор для всієї сім’ї.

Дізнатися більше інформації про ментальне здоров’я можна також на сторінках у соціальних мережах:

Facebook – https://www.facebook.com/howareu.program

Instagram – https://www.instagram.com/howareu_program

YouTube – https://www.youtube.com/@howareu_program

Twitter – https://twitter.com/howareuprogram Telegram – https://t.me/howareu_program TikTok – https://www.tiktok.com/@howareu_program Viber – https://invite.viber.com/?g2=AQAyHzQp

Кiлькiсть переглядiв: 1514